رزرواسیون آنلاین هریس برای هتل ها

 

شما نیز به جمع هتل های آنلاین بپیوندید

اگر از نرم افزار هریس استفاده میکنید اما هنوز از امکانات رزرواسیون آنلاین استفاده نمی کنید می توانید درکمترین زمان ممکن آنلاین شوید .

 

شرکت مهندسی نت مایندر یکی از شرکت های زیر مجموعه ی شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس است که به صورت تخصصی خدمات رزرواسیون آنلاین متصل به برنامه پذیرش شرکت هریس را ارائه می نماید .

نت مایندر در سه حوزه به شرح زیر ، خدمات رزرواسیون آنلاین خود را ارائه می نماید .

  1. ارائه پورتال رزرواسیون آنلاین به هتل ها
  2. ارائه زیر ساخت Sign به آژانس ها
  3. ارائه زیر ساخت API به سامانه ها و OTA ها

در ادامه به تفکیک به توضیح این خدمات می پردازیم :

ارائه پورتال :

کلیه هتل هایی که از نرم افزار پذیرش هریس استفاده می کنند می توانند نرم افزار رزواسیون آنلاین را نیز به صورت رایگان دریافت نموده و آدرس پورتال رزرواسیون خود را روی دکمه رزرو آنلاین سایت هتل قرار داده و اقدام به رزرو آنلاین توسط سایت خود نمایند .

ارائه Sign :

 

هتل هایی که مجهز به سیستم رزرواسیون آنلاین هستند می توانند در برنامه پذیرش برای گروه های خود نام کاربری و کلمه عبور تولید نموده و به آژانس ها و گروه های طرف قرارداد خود امکان Sign بدهند . گروه ها و آژانس ها از طریق این نام کاربری و کلمه عبور می توانند در هر ساعت از شبانه روز از طریق پورتال سایت هتل Log In نموده و اقدام به رزرو نمایند .

ارائه API :

 

کلیه آژانس ها ، گروه ها و OTA ها یی که از سایت پر بازدید بهره مند هستند و قصد فروش اتاق هتل ها را روی سایت خود دارند می توانند مستندات هریس را که تحت عنوان API ارائه میگردد از نت مایندر و یا شرکت لاماسو دریافت نموده و روی سایت خود پیاده سازی نمایند

شرکت هایی که اقدام به پیاده سازی API نموده و تست نهایی روی هتل تستی ارائه شده توسط شرکت را با موفقیت به انجام برسانند ، نام آنها در برنامه پذیرش هریس برای نمایش به پرسنل هتل ثبت می گردد. هتل ها با مشاهده نام این شرکت ها این امکان را دارند که به آنها جهت استفاده از API مجوز استفاده بدهند .

 

 

about Harris NewTech
شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه سیستم جامع نرم افزاری هتل داری و تحت پوشش داشتن بیش از 700 هتل و مرکز اقامتی در سطح کشور در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های صاحب نام در این زمینه می باشد . سیستم جامع نرم افزاری هریس با 22 زیر سیستم در دو بخشFront Office و Back Office و ارتباط کامل درون و بین سیستمی و برخورداری از محیط کاربرپسند (User Friendly ) توانسته جایگاه ویژه ای را در صنعت هتل داری در بخش های خصوصی و دولتی برای خود رقم زند