نرم افزار هتلداری هریس | مرکز تلفن ( تلفن سانترال هتل)

مرکز تلفن (تلفن سانترال در هتل)

   مرکز تلفن یکی از امکانات رفاهی با ارزش واز ملزومات در هتل هاست و علاوه بر اینکه ارائه خدمات به مهمانان را بهبود می بخشد ، می تواند با توجه به سیاست های موجود در هتل ها و مراکز اقامتی ، یکی دیگر از روش های درآمد زایی در این مراکز باشد.


محاسبه ی هزینه ی مکالمات با ذکر تاریخ مکالمه ، طول مدت مکالمه،هزینه مکالمه بر اساس نرخی که هتل تعیین میکند و شماره های گرفته شده و درج در صورتحساب مهمان بصورت اتوماتیک روی بستر شبکه و برخی قابلیتهای ویژه ی دیگر از قبیل بسته شدن قابلیت ارتباط با شهرستان یا خارج از کشور بصورت خودکار هنگام خروج مهمان و یا برعکس هنگام پذیرش مهمان جدید ، که امکان هرگونه سوء استفاده از تلفن اتاقی که مهمان ندارد را سلب مینمایدازجمله امتیازات ارتباط هوشمند این سیستم با نرم افزار یکپارچه ی هریس میباشد.
بیشتر تواناییهای سانترال زمانی بصورت بهینه قابلیت اجرایی دارند که مرکز تلفن با نرم افزار یکپارچه منصوب در هتل ، در ارتباط باشد.

در حال حاضر شرکت هریس قابلیت ارتباط با هر نوع سیستم تلفن سانترال از جمله دستگاه سانترال پاناسونیک ، تلفن سانترال پیام گو وزیمنس و پایاسیستم  ... را داراست.

About Harris
شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس با بیش از ۲ دهه تجربه در زمینه سیستم جامع نرم افزار هتل داری و تحت پوشش داشتن بیش از 700 هتل و مرکز اقامتی در سطح کشور در حال حاضر یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های صاحب نام در این زمینه می باشد .شرکت مهندسی فن آوری های نوین هریس در سه حوزه ی نرم افزار یکپارچه هتلداری ، سیستم رزرواسیون آنلاین و دپارتمان آموزش فعالیت می نماید. این خدمات در حوزه ی زیرسیستم های یکپارچه هتلداری با عنوان Harrisnewtech ، در حوزه ی رزرواسیون آنلاین با عنوان Netminder و در حوزه ی آموزش با عنوان Hotel Academy ارائه می گردد.